Επικαιρότητα - Σχόλια 

  

   ΣΧΟΛΙΟ IOYNIOY 2007  

 


Ιούνιος 2007 – Ένα δείγμα της απογοητευτικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων για την Ολυμπιακή (Αερογραμμές, Αεροπορία, Αεροπλοΐα)

 Συνηθίζεται από τη μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών δημοσίων αερομεταφορών να διαθέτουν στις θήκες που βρίσκονται στην πλάτη κάθε καθίσματος στα αεροσκάφη τους ένα περιοδικό τουριστικού περιεχομένου με ταξιδιωτικές και άλλες πληροφορίες για την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών.

Μια τέτοια εταιρεία ήταν και η Ολυμπιακή, έως ότου με τις «αναταράξεις» περί της τύχης της, η έκδοση του περιοδικού αυτού διακόπηκε. Κάποια στιγμή, στις πλάτες των καθισμάτων των αεροσκαφών της Ολυμπιακής έκανε την εμφάνισή του το περιοδικό «Τουρισμός & Ανάπτυξη», μια μηνιαία έκδοση «εκδοτικής & διαφημιστικής επιχείρησης» και όχι της ίδιας της Ολυμπιακής με ενδιαφέρουσα προβολή τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα.

Ταυτόχρονα όμως από τις σελίδες της εν λόγω έκδοσης και σε μηνιαία βάση δεν λείπει και η προβολή συγκεκριμένων στελεχών της κυβέρνησης. Σταχυολογούμε  μερικές φωτογραφίες από το εν λόγω περιοδικό, ενώ αναρωτιόμαστε τι δουλειά έχει η προβολή πολιτικών προσώπων και κυβερνητικού έργου σε ένα περιοδικό που θα έπρεπε αφενός να προβάλλει θέματα για την προώθηση ελληνικών υπηρεσιών και προϊόντων (προς ξένους) αφετέρου να ενημερώνει τους επιβάτες σχετικά με καλλιτεχνικά ή/και πολιτιστικά δρώμενα, ή έστω απλά για πρακτικά θέματα όπως π.χ. το πώς θα μεταβούν από το αεροδρόμιο προορισμού τους στο κέντρο της πόλης.

Τουρισμός & Ανάπτυξη Δεκ. 2006 (σελ. 7):

(Το περιοδικό του επιβάτη στις πτήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών)

 

  

Τουρισμός & Ανάπτυξη Ιαν. 2007 (εδώ στο εξώφυλλο φαντάζουν τα χρώματα και το logo της Ολυμπιακής, όπως και στο τεύχος Φεβ. 2007):

(σελ.5) 

(σελ.11) 

 

Τουρισμός & Ανάπτυξη Φεβ. 2007:

(σελ. 7)

 

 

 

Το Μάιο 2007, το περιοδικό στις πλάτες των καθισμάτων των αεροσκαφών της Ολυμπιακής αντικαταστάθηκε από άλλη έκδοση, «My Travel», η οποία επίσης προβάλει τουριστικούς προορισμούς, την Helexpo, και φυσικά πάλι:

                                   (σελ. 87)

 

Κατά τα λοιπά, η πολυετής αβεβαιότητα για το μέλλον, την εξυγίανση και τη βιωσιμότητα της Ολυμπιακής αποτελεί πλέον μια παγιωμένη κατάσταση που δεν προκαλεί αίσθηση ή ενδιαφέρον, ούτε στους πολίτες, ούτε στους πολιτικούς, ούτε στη Διοίκηση και τους υπαλλήλους της εταιρείας (εάν κρίνουμε, για παράδειγμα, από την κατάσταση των καθισμάτων και το επίπεδο καθαριότητας ορισμένων, ενοικιασμένων πλέον κατά κανόνα, αεροσκαφών της Ολυμπιακής). Ταυτόχρονα, το διεθνές και εγχώριο περιβάλλον της αγοράς των δημοσίων αερομεταφορών εξελίσσεται αδιάκοπα προς την εδραίωση «δραστήριων» αερομεταφορέων, την ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, την εξασφάλιση μεγάλων μεριδίων της αγοράς, την ικανοποίηση των επιβατών, κοκ., ενώ το μέλλον της Ολυμπιακής αναβάλλεται μια ακόμη φορά για «μετά τις εκλογές».

 

Επιστροφή στην αρχική σελίδα